Forfatter
Tittel Spill- og dataprogrammering : en illustrert trinn-for-trinn-guide
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
Noter Lær datakoding ved å lage spill i språkene Scratch og Python. Her lærer man å programmere dataspill og animasjoner, egne programmer og spill. Bli først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, deretter videre til å programmere med det litt mer avanserte Python, et tekstbasert programmering sspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering , få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og gjør selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle. Sakprosa for mellom-/ungdomstrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 aam a22 4c 4500
*001135421
*00520211109141744.0
*007t|
*008 b||||||||xx ||||j |||||0 nob|d
*019 $abu,u,mu$bl
*020 $a9788231611752$qh.$cNkr 199.00
*035 $a(BIBBI)0504646
*041 $heng
*08204$qNO-OsBA$a005.133$223/nor
*096 $a005.133 VOR
*1001 $aVorderman, Carol$d1960-$jeng.
*24510$aSpill- og dataprogrammering $ben illustrert trinn-for-trinn-guide$c[Carol Vorderman ; oversetter Bjørnar Magnussen]
*2461 $aComputer coding for kids$iOriginaltittel
*2463 $aComputer coding for kids
*260 $a[Oslo]$bSpektrum$c2017
*300 $a224 s.
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*385 $mAldersgruppe$a9-10 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1003$2nortarget
*385 $mAldersgruppe$a11-12 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1004$2nortarget
*385 $mAldersgruppe$a13-15 år$0https://schema.nb.no/Bibliographic/Values/TG1005$2nortarget
*500 $aPå omslaget: Med Scratch og Python
*500 $aOmslagstittel: Spill- og dataprogrammering for barn
*500 $aOriginaltittel: Computer coding for kids
*5058 $aHar ordliste, register
*5208 $aLær datakoding ved å lage spill i språkene Scratch og Python. Her lærer man å programmere dataspill og animasjoner, egne programmer og spill. Bli først kjent med det visuelle dra-og-dropp-språket Scratch, deretter videre til å programmere med det litt mer avanserte Python, et tekstbasert programmering sspråk som brukes mye i yrkeslivet. Koding har blitt kalt framtidens språk, og etter hvert som mer og mer i verden blir digitalisert, vil de som kan eller forstår programmering , få et stort fortrinn. Boken er utviklet for å støtte data som skolefag, og gjør selv de mest innfløkte sidene ved programmering og datamaskiner forståelige for alle. Sakprosa for mellom-/ungdomstrinnet. Omtalen er utarbeidet av BS.
*5218 $aAlder: 9-16 år
*65017$aScratch(programmering sspråk)$2BS
*65027$aPython(programmering sspråk)$2BS
*65027$aDataspill$xProgrammering $2BS
*650 4$aKoding
*700 $aMagnussen, Bjørnar$d1980-$eoversetter$4trl$jn.
*7400 $aSpill og dataprogrammering for barn
*830 0$aHjelp barna på skolen
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening