Forfatter
Tittel Skrivekoden: ti nøkler til en god og effektiv tekst
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter En tekst trenger ikke være kjedelig selv om den tar for seg et seriøst tema, skriver Audun Farbrot. Han presenterer ti 'skrivenøkler' som kan være nyttige for å skrive gode og effektive tekster som kommuniserer godt med leserne. Her kan du lære å skrive godt i sosiale medier, e-poster, pressemeldinger, selgende tekster, formidlingsartikler, fagblogger, kronikker med mer. Hvert kapittel avsluttes med en praktisk skriveoppgave. Omtalen er utarbeidet av BS.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*000 aam a22 4c 4500
*001153178
*00520211109141740.0
*007t|
*008190506b||||||||xx ||||e |||||0 nob|d
*019 $bl
*020 $a978-82-02-63537-4$qheftet$cNkr 349.00
*035 $a(BIBBI)0561667
*08204$qNO-OsBA$a808.066$223/nor
*090 $c808.06$dF
*1001 $aFarbrot, Audun$d1964-$jn.
*24510$aSkrivekoden$bti nøkler til en god og effektiv tekst$cAudun Farbrot
*250 $a1. utgave
*260 $aOslo$bCappelen Damm akademisk$c2019
*300 $a151 sider
*336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*5058 $aHar bibliografi, register
*5208 $aEn tekst trenger ikke være kjedelig selv om den tar for seg et seriøst tema, skriver Audun Farbrot. Han presenterer ti 'skrivenøkler' som kan være nyttige for å skrive gode og effektive tekster som kommuniserer godt med leserne. Her kan du lære å skrive godt i sosiale medier, e-poster, pressemeldinger, selgende tekster, formidlingsartikler, fagblogger, kronikker med mer. Hvert kapittel avsluttes med en praktisk skriveoppgave. Omtalen er utarbeidet av BS.
*65017$aFaglig forfatterskap $2BS
*65017$aFagleg forfattarskap$2BS
*950 $aSakprosa$zFagleg forfattarskap$9nno$0litterære verkemiddel
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening